Klachten en complimenten

Regelmatig benaderen we onze cliënten voor deelname aan een klanttevredenheidsonderzoek van Qualizorg. Op deze manier proberen we nog beter inzicht te krijgen in de behoeften van onze cliënten en hopen we de kwaliteit van onze dienstverlening steeds te verbeteren.

 

Klachten

Wij doen er alles aan om de behandeling en het persoonlijke contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat je een klacht hebt over de behandeling van je fysiotherapeut. Of je bent ontevreden over de manier waarop je fysiotherapeut of een andere medewerker van onze praktijk met je is omgegaan.

 

Dan is het goed om je klacht kenbaar te maken. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor andere cliënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.

 

Allereerst is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met je fysiotherapeut of een andere medewerker van onze praktijk. Je kunt natuurlijk ook een brief of e-mail sturen. Wij zullen er alles aan doen om je klacht zo zorgvuldig mogelijk te behandelen.

 

Komen we er samen niet uit? Dan kun je je wenden tot het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF), onze beroepsvereniging. Wij zijn aangesloten bij de Klachtenregeling van het KNGF.

 

Complimenten

Ben je tevreden over de zorg die wij leveren? Dan horen wij dat uiteraard ook graag!

 

Deel je ervaring met onze praktijk en schrijf hier je review

of

Vul je waardering voor onze praktijk in op Zorgkaart Nederland